Mijn microcosmos

Gewonnen !

Posted on: 2 augustus 2007

Niets te introën van een blog, wie wat waarom, dat is allemaal van geen belang. Er direct invliegen is veel leuker. En waar beginnen we ? Vorige week, toen er een brief in de postbus viel. De enveloppe maakte me niet veel wijzer dus het was wachten tot Muzzle thuiskwam. Die wist bij het zien van de omslag ook niet wat of hoe dus : openscheuren dat ding. In de enveloppe 2 tickets voor Kuifje en de Zonnetempel, de musical. Gewonnen via de website van een krant. Ik weet dat Muzzle aan een hoop internetwedstrijden meedoet maar dit was dus de eerste keer dat we iets wonnen.

Kuifje en de Zonnetempel. Kuifje is niet echt mijn ding, musical ook niet en Jelle Cleymans ook al niet. Joepie. Maar de tickets waren zo’n kleine 100 euro waard dus gingen we de uitdaging aan. We hebben er een half dagje Oostende van gemaakt en het werd een fijne dag. Niet te warm, niet te koud, niet al teveel volk (gewoon veel), eens pootje baden tussen de kleine en grote kleuters al dan niet met schepje, later lekker gegeten op de dijk en dan op naar het Kursaal.

Het was leuk, leuker dan verwacht. Er werd wel wat veel gezongen, maar daar gaat het hem net om in een musical. De decors waren ronduit spectaculair en ook de kostuums waren heel fraai. Nog een positief punt ontzettend veel én propere toiletten. Zalig om niet te moeten aanschuiven voor een WC-deur. Drankje in de pauze : 2.5 euro. Daarvoor ben ik bereid nog een uurtje dorst te lijden hoor. Wie met een gezin met kindjes een avondje uitgaat is een klein fortuin kwijt : tel maar uit kaarten, drankjes in de pauze, parking; 150 euro later weer thuis. Daarvoor mag het ook wel in orde zijn vind ik. besluit : ik zou er nooit zoveel geld voor over hebben, het was leuk en fijn maar niet meer dan dat. En een fan van Jelle zal ik niet direct worden. Als we ooit nog eens kaarten winnen zal ik toch met meer enthousiasme vertrekken dus laat maar komen die gratis tickets !

Geef een reactie

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

