Mijn microcosmos

Terug naar school

Posted on: 7 september 2007

Net als de kleine kinderen, ben ook ik weer opgetrokken. Met een boekentas in de hand ( en een radio in de andere en een appel en een flesje water en mijn sleutelbos) stapte ik fluks en monter de schoolpoort binnen. Nu ja, we hebben geen echte schoolpoort dus zeg maar gewoon deur.

klas

 

Het is toch altijd spannend, die eerste schooldag. De eerste schoolweken eigenlijk : wie zit er in de klas, met hoeveel ? Jambers-achtige vragen als “Wie zijn ze?”, “Wat doen ze?” en “Wat drijft hen?” schieten me door het hoofd. Aangezien onderlinge communicatie de eerste tijd nog niet mogelijk is, zullen die zaken nog een poosje een mysterie blijven. Het leuke is dat mijn werkweek er op donderdagavond al opzit. Ook de eerste vergadering met de directeurs is vlot verlopen. Ik kan spreken van een geslaagde eerste werkweek. Hiep hiep Hoera !

 

Geef een reactie

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

