Mijn microcosmos

Hoera

Posted on: 3 oktober 2007

Hoera, op het werk loopt alles op rolletjes.

Hoera, we hebben de verwarming in gang gekregen.

Hoera, dit weekend staat er een blij weerzien met vrienden die ik al lang niet meer ontmoet heb op het programma.ballonnen

Hoera, vrijdag ga ik lunchen met een leuke collega.

Hoera, vandaag krijg ik een lijst die ik al een maand geleden had moeten hebben.

Hoera, ik ben minder wrak deze week dan ik na het optreden van zondagavond gevreesd had.

Hoera, morgen ga ik bij mijnen thuis gaan eten en mijn ma maakt mijn lievelingseten klaar.

Hoera, ik denk dat mijn broer een lief heeft.

Geef een reactie

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

