Mijn microcosmos

Hier is ‘m dan …

Posted on: 10 oktober 2007

Ik wou er al een poosje een, ik had er over gelezen in een  krant en was er onmiddellijk weg van. Beschikbaar in een hoop vrolijke kleurtjes maar helaas nergens in de buurt te vinden. Dat was vroeger, nu slaan ze je er mee rond de oren. Ik heb hem al een tijdje, mijn Tubtrug en de bevindingen zijn positief. Ik gebruik hem voornamelijk voor de was en ik moettubtrug zeggen dat ik veel vrolijker de was ophang met zo’n roze geval naast mij in plaats van het saaie donkergroen plastiek waar een doorsnee waskuip uit gemaakt is. De handvatten zijn nog niet kapot  dus ook dat is een positieve evolutie. Of doe ik gewoon teveel in mijn andere kuipen ? De tubtrug ziet er kleiner uit maar er kan evenveel in. En het is ook flexibel in tegenstelling tot de groentjes. Dat heeft voor- en nadelen : om door de smalle gang te gaan is dat een voordeel, om het kuipje met 1 hand te dragen ietsje minder. Globaal genomen dus : gimme more, gimme more. Een sky blue, een yellow of een Pistachio zou niet misstaan naast Pink. Je zou er ook de planten mee kunnen watergeven, het als kattenmand gebruiken, als voederbak, als reuze vuilblik, er potgrond mee vervoeren, is ook te gebruiken op het strand als strandtas, ik heb er al cement zien in mixen (en ook dan geen kapotte handvatten), je kan er water indoen om de auto te wassen en zelfs paddestoelen in kweken !! Je ziet, een mens kan niet zonder.

Geef een reactie

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

