Mijn microcosmos

Zwierende servetten

Posted on: 12 oktober 2007

Op mijn werk kom ik vaak in contact met andere nationaliteiten. Nu vroeg er mij onlangs iemand naar dat liedje waarbij iedereen met zijn servet begint te zwieren op een feest. Ik viel uit de lucht, als echte inheemse had ik geen idee waarover hij het had. Dat kan 3 dingen willen zeggen : ofwel ga ik veel te weinig naar feesten, ofwel behoren mijn vrienden- en kennissenkring niet tot het servetten zwierend deel van de bevolking, ofwel ken ik mijne wereld niet. Ik gok/hoop op optie 2 maar ik kan de andere opties niet geheel uitsluiten. Gelukkig kon ik door het neuriën achterhalen dat het ging om Les lacs du Connemara van Sardou. Even rondgevraagd en ja hoor, dat blijkt populair te zijn in zijn contreien. Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt maar het moet er zo ongeveer uitzien. connemara

Ik ben dankbaar dat dit beeld met tot nu toe bespaard is gebleven. Hoewel het waarschijnlijk super grappig is om zien (zo 1 keer).

Geef een reactie

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

