Mijn microcosmos

Sheep

Posted on: 16 oktober 2007

Op vrijdag heeft Muzzle mijn portemonneetje teruggevonden dat ik de woensdag was kwijt gespeeld; het lag in zijn auto, onder de zetel geschoven. Ikke content, dat was een zeer fijne start van het weekend. Zaterdagvoormiddag dan allerlei lekkers ingeslagen, want in de namiddag kwamen de jongens spelen. De jongens zijn dan eind twintigers tot begin dertigers die computerspelletjes kwamen spelen. In multiplayer elkaar van de baan racen, elkaars dorpjes veroveren of samen vlagjes stelen van de vijand, toch fijn om zien hoe dat kinderlijk enthousiasme nog meer de kop op steekt dan anders. Eens te meer is bewezen dat mannen grote kinderen blijven en dat Muzzle daar zeker geen uitzondering op vormt. Ik vind het fantastisch dat ze daar zo kunnen in opgaan, in een spelletje, mij is het niet gegeven. Hoewel, Sheep ziet er superschattig uit en een spelletjessheep waarbij je als herderinnetje schaapjes moet hoeden leek me wel fijn. Neen ! Driewerf neen! Na 5 minuten was ik gestresseerd als in geen jaren. Compleet over mijn toeren, mijn schaapjes werden aaaargh het is te wreed voor woorden. Sheep is een super cool game … voor de stress bestendige medemens.

Geef een reactie

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

