Mijn microcosmos

Fijne en minder fijne dingen

Posted on: 16 november 2007

Fijne dingen deze week

  • een vriendin die net de goeie dingen weet te zeggen
  • een schichtige kat die toch aandacht komt vragen
  • een kommetje soep dat voor me klaar staat na het werk
  • mijn lievelingsgroente op het menu
  • mijn broer heeft een tentoonstelling
  • een fantastische ma en pa
  • Muzzle die het voor me opneemt
  • de ontdekking dat ik, mocht ik een kerstboom zijn, ik een “Cranberry and Popcorn strung tree” zou zijn

 

Minder fijne dingen

  • de zus van Muzzle draait haar broer een loer
  • onvoldoende cash geld bij hebben en ontdekken dat er geen bancontact is
  • de lieve vrede heeft soms een heel hoge prijs
Geef een reactie

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

