Mijn microcosmos

Allerlei dingetjes

Posted on: 15 januari 2008

mijn schoonmoeder is een schatje, als je nog maar even terloops vermeldt dat de friteuse het niet meer doet, begint ze spontaan uit te kijken naar een nieuwe.

De architect is zaterdagvoormiddag (naar mijn aanvoelen morgen want na de nieuwjaarsreceptie vrijdag zijn we nog met enkele collega’s gaan boemelen tot een stuk in de nacht) langsgekomen voor een verkennend gesprek. En dat eerste contact viel best mee.

Ik word lichtjes ongeduldig : Muzzle moet mijn nestkastje voor meesjes ophangen !!!

Muzzle is er in geslaagd de printer weer aan de praat te krijgen! Hiep hiep hoezee voor Muzzle !

Schoonbroer B heeft ons dit weekend geholpen om nog wat zaken naar het containerpark te brengen met de aanhangwagen (of met het remorqueske zoals wij dat wel eens plegen te zeggen). Dank u wel lieve B

Uitgaan is a) duur geworden, b) mijn recuperatie na een nachtje fuiven is niet meer je datje.

De lokale supermarkt is open op zondag voormiddag tot 12 u : het enige moment in de week dat alle kassa’s open moeten zijn om de toeloop volk te kunnen slikken. Wij stormden om 11.50 de winkel binnen met ons kar en 15 min later stonden we weer buiten: missie geslaagd. En we waren bijlange niet de laatsten die om 11.50 binnengingen.

Ik bak veel te weinig zelf brood de laatste tijd.

Geef een reactie

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

