Mijn microcosmos

Ons computerpark

Posted on: 16 januari 2008

Muzzle zit in de informaticabranche. Dat houdt dan in dat hij op het werk hele dagen met computers aan de slag is. Maar daar houdt het natuurlijk niet bij op, ook thuis heeft hij een klein en bescheiden computerparkje draaien. Hij heeft momenteel 2 computers + laptop en wil er graag nog een derde computer bij. En dan heb ik nog mijn computer met alle bijhorende randapperatuur. Die computers zelf kunnen me niet zoveel schelen. Dat ze dag en nacht aanliggen vind al ietsje minder aangenaam (zowel qua veiligheid als uit milieuoogpunt) en alkabel.jpg helemaal erover is de nest kabels die daarbij vanachter het bureau komt piepen. Een kat zou er haar jongen niet in terugvinden. En van die kabelsystemen die lijken bij mij ook niet te werken. Waarschijnlijk zijn het er gewoon veel te veel, die kabels. Dan hebben we ook nog een massa dozen met reservekabels voor het geval dat…   Op sommige vlakken is Muzzle echt wel een hamster. Als we al onze kabels aan elkaar zouden knopen zouden we verder komen dan ik wil bedenken. Nu ja dozen in de kelder staan niet in mijn weg, dus dat hij maar hamstert, als hij daar blij mee is. Een muzzlehand is gauw …

Geef een reactie

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

