Mijn microcosmos

De tandarts

Posted on: 21 januari 2008

Vrijdag moest ik naar de tandarts om een klein gaatje te laten vullen. Geen probleem, ik ga liever naar de tandarts dan naar de kapper, om maar te zeggen, de tandarts met spuitjes en boortjes het jaagt me helemaal geen schrik aan. Misschien omdat ik als kleine meid een speelgoedje mocht kiezen als ik flink geweest was? Ik denk dat ik overigens in een of ander doosje nog steeds het allereerste groen armbandje zitten heb dat ik bij mijn allereerste bezoek bij de tandarts gekozen tandarts2.jpgheb. Maar spuitjes en boortje jagen me dus echt geen schrik aan. Dat spuitje duurt hooguit een paar seconden en als het deftig verdoofd is dan voel je het boren niet. Het vervelendste vind ik dat zuigertje dat je tong na een poosje als een echte goed uitgewrongen zeemlap doet voelen. De verdoving achteraf (lees de paar uur nadien) is hooguit vervelend maar ook niets om schrik van te hebben. De tandarts : no problemo. En ze begint altijd stipt op tijd dus wachten moet ik ook niet doen.

Geef een reactie

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

