Mijn microcosmos

Waterbed

Posted on: 4 februari 2008

Muzzle had een waterbed, had, want eind januari is het verkocht en verhuisd. Ik sliep er niet zo graag in, ik slaagde er maar niet in mij in mijn favoriete slaaphouding te nestelen in dat bed. Dat was eigenlijk de voornaamste reden. Voor de rest : het deint echt niet zo, je wordt niet zeeziek, en ook al is Muzzle bijna 2 keer zo zwaar als ik, ik rolde niet naar hem toe, je kan de temperatuur instellen en dat is heerlijk, zeker in de winter. Maar wat ben je daar allemaal mee als je niet lekker ligt ? Tweede argument : in ons nieuwe huis (dat eigenlijk al behoorlijk oud is) is de vloer in de slaapkamer niet stevig genoeg om zo een zwaar bed te torsen. De man van de waterbeddenwinkel zei dat het geen enkel probleem zou zijn, de architect had zijn twijfels. Nu geloof ik de architect net iets meer dan een verkoper van waterbedden en uit voorzichtigheid alleen al zou ik het risico niet durven nemen. Rustig slapen zou er niet echt inzitten denk ik. Dus is het verkocht aan een collega van Muzzle.  De verhuis ervan hebben we zelf gedaan samen met kozijn W (die een camionette heeft)  en vlot dat het ging ! Ongelooflijk ! We hadden het bed “verhuisklaar” laten zetten door de waterbed winkel  want die kunnen zo’n matras net iets beter leegpompen en opplooien  en daarna, alles de camionette in en op weg. Ook alles binnenbrengen en monteren bij de collega ging supervlotjes.  Wij blij, de collega bij, kozijn W blij, kortom ’t was een fijne dag.

Geef een reactie

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

