Mijn microcosmos

Het werk

Posted on: 6 juni 2008

Op het werk loopt alles op rolletjes, in die mate zelfs dat ik me afvraag het niet té vlot rolt. Een uiterst positieve beoordeling gekregen, op informaticavlak wordt mijn advies gevolgd, mooie werkuren in de nabije toekomst en zelfs  wat promotie (enkel in titel, niet in loon maar dat maakt niet uit).  En dan denk ik bij mezelf, het kan toch niet blijven duren.  Enkel de positieve beoordeling had ik verwacht. Nu ja, ik had ze goed verwacht maar niet zo goed. Ik weet dat ik mijn werk goed doe, maar zo te zien doe ik het nog beter dan ik zelf besefte. Ik was blij. Het gekke is dat die blijdschap niet exponentieel groeide met de rest van het positieve nieuws. Het was eerder een gevoel van ongeloof dat me overviel, zo van “dat is leuk, maar dat had ik niet verwacht. En die promotie nog minder”.  Dus hiep hiep Anath is goed bezig!  En weet je wat het leukste van al is, ik doe mijn werk supergraag, ook zonder al die meevallers.

Geef een reactie

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

