Mijn microcosmos

Pauze

Posted on: 11 augustus 2010

Zoals zoveel dingen was ik zeer enthousiast begonnen aan deze blog, maar uiteindelijk viel het even plots weer stil. Als ik nu zo eens alles herlees, dan komt de goesting om verder te doen toch weer om de hoek loeren. Dus bij deze is er een nieuw blogseizoen ingezet. Weet je wat ? Ik wist zelfs mijn login en mijn paswoord nog. Vooral dat feit heeft me over de streep getrokken. Dus hier zijn we opnieuw. Benieuwd hoeveel episodes het deze keer worden voor er weer een pauze valt…

Geef een reactie

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

