Mijn microcosmos

Kookfrenzy

Posted on: 30 september 2010

Voor men gaat denken dat ik in een kookfrenzy geslagen ben : neen dus, het zijn receptjes die ik al lang geleden eens postte -hier als pagina of elders- en nu aan het centraliseren ben. Mocht ik handiger zijn met WordPress, dan zou dit vast wel sneller en eleganter opgelost worden. Helaas pindakaas : behelpen, dat is het. Maar een goed soldaat trekt zijn plan !

Met de verbouwingen is de keuken ook niet “the place to be” , nooit geweest eigenlijk in dit huis : op de noordkant en geen ramen. Dit gaat helemaal veranderen maar tegen dan zijn we ook weer een jaar later vrees ik.  Op dit moment kook ik dus op een gasvuurtje op butaangas, met 4 kookbekken nog wel, als dat geen luxe is. En naast me staat dan zo’n mooie blauwe gasfles, zoals in den ouwen tijd meer regel dan uitzondering was. We hebben zelfs een oventje, van op kot indertijd. Grote ovenschotels zijn niet haalbaar (te kleine deur) en ook een pizza in 1 keer kan alleen als je die opvouwt of zo, maar anders : het doet prima dienst. Behelpen in luxe dus.

Geef een reactie

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

