Mijn microcosmos

10 in 11

Posted on: 18 januari 2011

Het 10 in 11 initiatief vind ik een heel leuk initiatief. Me daar op de lijst zetten durf ik echter niet. Ten eerste ben ik niet goed in lijstjes afwerken en met een baby en een verbouwing erbij denk ik niet ver te komen met het afwerken van mijn “dat zou ik eens willen maken”-lijst.  In deze vergeten hoek van het www durf ik wel een opsomming maken : niemand die hier komt kijken dus niemand om me op de vingers te tikken (of aan te moedigen  :os  ).

  1. De suikertjes voor de geboorte van de kleine spruit zelf maken
  2. Een babywikkeldeken maken
  3. De babytas van compartimenten voorzien
  4. Extra luierzakjes en aanverwanten (voor in de babytas)
  5. Een T-shirt of body bedrukken
  6. Babyslofjes maken
  7. Een kraampakket maken voor 1 of 2 babies
  8. Zelf kerstkaartjes maken
  9. baby en peuterkleertjes pimpen
  10. een piramidetasje maken

Met het eerste ben ik al bezig en dat is hoog nodig want de theoretische geboortedatum komt snel dichterbij en er moet nog zoveel gebeuren. Ik zal ook deze keer niet rouwig zijn als het weer een laatkomertje blijkt.

1 Response to "10 in 11"

[…] Het gaat niet zo bijster goed met het verwezenlijken van mijn 10 in 11 lijstje. […]

Geef een reactie

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

