Mijn microcosmos

10 in 11 : stand van zaken

Posted on: 29 augustus 2011

Het gaat niet zo bijster goed met het verwezenlijken van mijn 10 in 11 lijstje.

De suikertjes voor de baby, dat hebben we tot een goed einde gebracht (met dank aan La Mama). Ik heb er zelfs nog een heleboel in voorraad, ik denk dat mensen niet op babybezoek durven komen in onze -toch wel uiterst grondige- verbouwing.

Het baby-wikkeldeken : met zo’n zalig warm voorjaar geen behoefte aan gehad en daardoor dus ook geen noodzaak om het eindelijk af te werken. Jammer want het zou echt wel mooi worden.

De rest van het lijstje : met een paar zaken ben ik bezig maar door de band genomen bedroevend weinig én nog niets dat richting afwerkfase begint te gaan. Boehoe.

Maar waar ik wel zéér trots op ben is het piramidetasje. Jaja, u leest het goed een piramidetasje, helemaal zelfgemaakt, zonder hulp van iemand. Dus ook de rits!! met ristvoetje! allemaal zelf ontdekt én maar 1 enkele keer een naadje moeten lostornen. Ik blink nog van fierheid als ik er aan denk en het is toch al een maand geleden.

 

Plaats een reactie

Niemand weet, niemand weet, dat ik Repelsteeltje heet…

creakriebel - eclectisch - ecominded - geen gezever - keukenbronselaar - lijstjeslover - optimist - single - ♀ - werknemer - ♥ kunst, design én kitsch Dada's : emancipatie, gelijke kansen, gelijke rechten, gender, maatschappij, milieu

Zelenka leest bij de buren

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.