Mijn microcosmos

Uitgaan

Posted on: 14 mei 2012

Voor het eerst sinds oudejaarsavond 2011 zijn we nog eens uitgegaan. Met uitgaan bedoel ik dan echt gaan fuiven. Leuk dat het was : kleren uitzoeken, een beetje optutten, man wat was dat allemaal lang geleden ! Die arme bloedjes van kindertjes die gingen logeren bij de grootouders. Voor Dochterlief was het de allereerste keer slapen zonder mama of papa in de buurt en ze is 15 maand. De allereerste keer dat ze niet binnen een straal van 2 meter van mij lag maar ze heeft dat goed gedaan ons meisje.
Tegen een uur of 5 lagen we in onze nest, moe gedanst. Een heleboel oude bekenden gezien, babbelen, herinneringen ophalen en veel zeveren; dat in combinatie met fijne muziek gaf een geweldig fijne nacht (avond is het juiste woord niet als je maar tegen middernacht vertrekt, lijkt me).
Ik kijk al uit naar nog eens op stap te gaan.

Geef een reactie

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

