Mijn microcosmos

Vandaag was een mooie dag…

Posted on: 12 juli 2012

want voor het eerst sinds november 2010 draaide ik weer een was in eigen machine en hing die buiten te drogen
want de elektriciteitsteller werd verplaatst
want ik dweilde voor het eerst onze “nieuwe” woonkamer
want we maakten voor het eerst eten klaar in de combi-stoomoven (zalm boontjes patatjes) *zalig*
want Zoonlief (3j) hielp zo goed mee met poetsen, opruimen, boodschappen doen
want Dochterlief sliep een lekker lang middagdutje zodat ik en Manlief goed konden doorwerken
want ik legde de laatste plankjes in de nieuwe uitgewassen keuken en begon met gerief in de kasten te steken (dat wordt de komende dagen nog een fijn weerzien met spullen die al 2 jaar in een doos zitten)
want ook de nieuwe A++ koelkast werd in gebruik genomen

Kortom, het was een mooie dag !

Geef een reactie

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

