Mijn microcosmos

Mijn microcosmos : de verhuis

Posted on: 24 augustus 2012

Mijn blog had een veel te moeilijke url, die ook nog eens niets te maken had met mijn blogtitel. Als je dan ook nog eens niet al teveel lezers hebt, dan kan je beter jouw hele blog verhuizen, zo zei ik bij mezelf.  Bij deze is dit dan ook gebeurd. Het is een blog zoals er zovele zijn : een beetje over koken, hobby’s, alledaagse zaken, een kijk op de wereld…

Voor al wie op deze blog belandt : welkom en veel plezier ermee !

Geef een reactie

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

