Mijn microcosmos

kapot kapotter kapotst

Posted on: 3 januari 2013

Op korte periode viel hier een en ander in panne. Eerst was er de mixer : van soep mixen mag daar toch geen blauwe rook uitkomen, neen?  Stinkende blauwe rook was het overigens.

En toen waste de wasmachine alleen maar met koud water meer. Allez, dat doet ze nog steeds want ik weet nog niet wat ik ga doen, uiteraard proberen we eerst ze te laten repareren maar het is een oud beestje dus ik vrees er een beetje voor. En anders wordt het kijken op www.topten.eu en zoeken naar een milieuvriendelijke nieuwe aanwinst.  Die nieuwe aanwinsten durven wij al eens in Duitsland (online) aankopen. Voor onze oven gaf dat een winst van € 1000!! U leest dat goed hetzelfde apparaat kost in een Belgische winkel 1000 euro meer! Voorlopig wassen we hier met koud water. We hebben veel donkere kleren dus ik kan niet goed inschatten of de was “echt” proper is ;o)  Maar het wasgoed ruikt fris dus we stinken niet, dat is al dat.

Tot slot was er dan nog de blender : ook een oud geval, maar daarvan is de beker gebarsten deze week.

Een jaar moeten beginnen met aankopen, dat vind ik niet zo fijn. Maar doemdenkerij daar doen wij hier niet aan mee dus  zetten we het jaar in met :

 

wensen

1 Response to "kapot kapotter kapotst"

Aj, da’s minder fijn!
“Ander en beter” dan maar he 🙂

Geef een reactie

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

