Mijn microcosmos

Goede voornemens

Posted on: 30 januari 2013

Goede voornemens dat is hier niet enkel iets met Nieuwjaar, dat gebeurt het hele jaar rond.  Momenteel staat gezonder, vegetarisch en minder gesuikerd eten in de aanbieding. Ook “groenere” kleren kopen wist zich in de belangstelling te werken. Het zou ook leuk zijn om wat meer te kunnen knutselen/frutselen maar dat beschouw ik niet als een voornemen. Als we dan toch over echte voornemens spreken : meer engagement in het maatschappelijke leven en banden aanhalen met de vriendinnen die ik tijdens onze verbouwing zo schandelijk verwaarloosd heb. Dat eerste voornemen is al heel concreet : ik heb me ingeschreven in de cursus Natuurouders. Dat tweede voornemen, daar wordt aan gewerkt, met telefoon en agenda in de hand.

Blue Monday hebben we al gehad, dus, dat komt helemaal in orde, die voornemens.

 

blauwemaandag

1 Response to "Goede voornemens"

[…] even terug te keren naar dat gezonder eten – Manlief is 15 kg afgevallen sinds we opnieuw een keuken hebben waarin we zelf vers kunnen […]

Geef een reactie

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

