Mijn microcosmos

Koude rillingen op warme dagen

Posted on: 23 juli 2013

Eerst lees je dit demorgen_afghan_vrouwenrecht:

 

.

En dan twee dagen later lees je dit : (klik op de foto’s voor een link naar het volledige artikel)

.demorgen_VGV

 

.

Komkommertijd zeggen ze dan. Kommer en kwel zeg ik.   In actie schieten dan ? Ik laat dat graag over aan daar waar de expertise zit. a) Ik zou niet weten waar naartoe of hoe aanpakken,  b) heel eerlijk, ik heb er de ballen niet voor.  amnestyMaar ik ben een van die gelukkige Westerse vrouwen met een liefhebbend gezin, een goede job, genoeg geld, …   Dus laat ik van dat laatste dan maar wat meer delen. Amnesty International is welbekend om zijn blijvende inzet voor mensenrechten. Lees ook dit artikel uit 2009 eens, jammer genoeg nog steeds schrijnend actueel.

moedersvoorvredeMaar ook dit kleine Belgische initiatief van Moeders voor Vrede verdient uw aandacht, en uw bewondering,  en uw centen.

Eet een ijsje minder op vakantie en prijs u gelukkig dat je op een terrasje mag zitten en dat er geen draagvlak voor VGV in de wijde omtrek te bespeuren valt.

 

Geef een reactie

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

