Mijn microcosmos

woorden wekken voorbeelden strekken

Posted on: 18 april 2014

Toen ik dit filmpje zag was het wel even schrikken, maar het is waar, onze twee ukkepukken doen ons ook in alles na, de goede zaken (veel groenten eten, flink helpen) en ook de minder goede dingen  zoals vanalles laten rondslingeren, al een eens vloek lanceren als iets niet lukt -Vaderlief let op u woorden!

En als ik naar mezelf en mijn broer kijk; we hebben allebei de uiterst rustige rijstijl van mijn moeder, die ons leerde rijden. Of onlangs, toen we een wafel zouden gaan eten met mijn schoonmoeder en de tearoom gesloten bleek, “Oh neen, ’t is geen waar hé, Djeezes, maar allez zeg, ….”  ging mijn schoonmoeder minuten lang door, precies zoals Manlief dat ook kan. Om dan in de tearoom er rechtover te belanden.

Kijk en ontdek hoe er naar u gekeken wordt.

groetjes Zelenka

 

Geef een reactie

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

