Mijn microcosmos

Een stille zomer

Posted on: 7 september 2014

Net toen ik weer een regelmatig blogritme gevonden had, werd het heel stilletjes hier. Dat was niet het plan maar sinds half juni zat ik zonder computer. Dat viel hier de eerste weken niet op want ik had een paar berichten vooruit gepland, met het verlof in zicht. Eerst had ik nog hoop dat het op relatief korte termijn goed zou komen, helaas, toen het er na twee maanden niet naar uitzag dat er snel een oplossing uit de bus zou komen, ben ik beginnen uitkijken naar een nieuw toestel. Sinds deze week ben ik terug onder de surfenden en na eerst mijn favoriete blogs weer bijgelezen te hebben, is de intentie er alvast om zelf ook opnieuw aan het tokkelen te slaan. Tot binnenkort !

Geef een reactie

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

